Hlavní navigace

Názor k článku Telecom nabízí hlasové hovory za paušál od -pao- - Jy bych rekl, ze neohlida a to z...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 9. 2004 8:18

    -pao- (neregistrovaný)
    Jy bych rekl, ze neohlida a to z techto duvodu:

    1. Celkova narocnost tohoto "odposlechu" vcetne nutnosti vybavit ustredny potrebnym hw a sw pro paralelni monitoring vseho. To je nesmysl to delat.
    2. Nemoznost archivace "odposlechnuteho" provozu, pricemz ten archiv by byl nutny, pokud by pak musel CTc zduvodnovat, proc uctuje neco jineho nez tel. hovor.
    3. Pro mne je i "piskani na lince" hlasovy tel. hovor, pokud je napriklad uzivano kodovaci zarizeni, coz se skutecne pouziva.
    4. Celkove je pocet tech, co to budou takto pouzivat relativne maly proti mase ostatnich lidi, ergo je to pro CTc nepodstatne vzhledem k marketingovemu efektu, ktery sleduji.

    Co by mne zajimalo je datovy provoz na ISDN, ktery je myslim uctovan doposud jako hlas, protoze ono je to v zasade jedno, pokud jde o propojeni dvou mych vlastnich bodu. Navic (myslim) jde de-facto o totez, dokud zustavam v ISDN siti a nejdu ven do analogu, kde se to musi konvertovat. Pouzivaji se stejne kanaly, nicmene nevim, jestli se nejak nelisi protokoly. Pokud by totiz platilo, ze i datovy prenos mezi dvema ISDN body je tarifikovan takto, umim si predstavit driver, ktery bude rekneme po dvaceti minutach navazovat spojeni na druhem kanalu, prehodi na nej provoz, prvni kanal zavesi atd... Dokonce bych rekl, ze PPP podporuje moznost bundlovat kanaly a vyvazovat je, takze je mozne, ze by to ani nemuselo byt ze strany uzivatele rozpoznatelne... To by byla legrace :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).