Hlavní navigace

Názor k článku Telecom odřízl uživatele MacOS od Internetu od Michal Kubeček - Faktem je, že moje zkušenosti s infolinkami různých...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2002 15:03

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Faktem je, že moje zkušenosti s infolinkami různých společností mne přivedly k poznání, že řešit technický problém přes infolinku lze jediným způsobem. Mluvit na nebohého operátora dostatečně odborně (hlavně používat hodně technických výrazů a cizích slov, kterým nerozumí), až po chvíli vyměkne a dá vám číslo na technika. S tím už bývá domluva podstatně jednodušší. Je to nečestné a nesportovní, ale jinak to nejde. :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).