Hlavní navigace

Názor k článku Telefónica přechází na čistě elektronické smlouvy, zvládnou to ale i její zákazníci? od Ondřej Bouda - 1. Zajímalo by mě, zda při tomto uzavření...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 11. 2013 9:31

    Ondřej Bouda (neregistrovaný) ---.tbw.cz

    1. Zajímalo by mě, zda při tomto uzavření smlouvy platí stejné podmínky jako při uzavření "mimo provozovnu" - tzn. možnost do 14 dnů od smlouvy odstoupit. Přišlo by mi to logické - co jsem doopravdy podepsal se dozvím až dodatečně (mailem).

    2. Platnost samotné smlouvy by zřejmě Telefonica u soudu obhájila (leda by zákazník dokázal vyrobit odlišné a přece platně podepsané PDF, než které soudu ukáže Telefonica). Horší to bude s platností jakýchkoli změn a dodatků - tam bude stačit zákazníkovi tvrdit, že o nich nevěděl a že Telefonica ten podpis zfalšovala (tj. že si uložila jeho předchozí podpis a následně ho zneužila). To bude patová situace - dokázat, že podpis zfalšován nebyl, není možné; a současně není možné ani dokázat, že zákazník lže. Pro Telefonicu hraje argument, že by bylo šílenstvím riskovat takovým podváděním; pro zákazníka hraje argument, že právě proto si to Telefonica v ojedinělých případech dovolit může... nezávidím soudci rozhodování :)