Hlavní navigace

Názor k článku Telefónica přechází na čistě elektronické smlouvy, zvládnou to ale i její zákazníci? od Roman Nikl - Na "destičku" jsem se v USA podepisoval už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 11. 2013 10:19

    Roman Nikl (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Na "destičku" jsem se v USA podepisoval už před osmi lety.

    Ale tam to jde, protože neexistuje, aby se velká firma soudila se zákazníkem v nějakém sporu, kdy zákazník tvrdí, že na něj firma ušila nějakou habaďůru. Tam má u soudu pravdu vždycky zákazník, firma se jen omluví a vrátí peníze.

    U nás, kde se firmy běžně soudí se svými zákazníky a vymáhají po nich virtuální dluhy včetně mastných pokut (viz UPC a jejich modemy, kde dochází až na exekuce, falešné smlouvy O2 které prodejce zfalšuje kvůli provizi, falešný smlouvy prý uzavřené po telefonu..) to je jinak. Tady je potřeba mít v ruce papírový doklad, všechno desetkrát notářsky ověřené, ještě ideálně si všechny hovory nahrávat!

    A O2 vymyslí smlouvy, kde zákazník dostane jen nějaké plesnivé PDF (které za pár měsíců ztratí platnost) a O2 drží všechny trumfy v ruce, aniž by měl zákazník šanci získat totéž?