V pátek 12. ledna v 7:00 odstartuje nový televizní kanál Seznamu. Kontinuální vysílání stanice Televize Seznam pojede 24 hodin denně (velkou část samozřejmě budou tvořit reprízy) a nabídne původní zpravodajství a publicistiku i výběr z pořadů videoserveru Stream.cz.
Diváci novou stanici naladí v pozemním digitálním vysílání v multiplexu 3 Českých Radiokomunikací (kanál je v něm dostupný už teď, běží na něm propagační smyčka). Stanice je dostupná také v sítích partnerských operátorů (UPC, O2 TV, T-Mobile, DigiTV, Skylink a další).
Kontinuální vysílání zatím nebude dostupné přes webové rozhraní, na kterém Seznam podle informací Lupy teprve pracuje. Jednotlivé pořady ale budou k dispozici v internetovém archivu Seznam Zprávy. Archiv bude přístupný také v televizorech, přes HbbTV.
Součástí programu budou pravidelné zpravodajské relace v 9:00, 12:00 a 14:00 (moderovat je budou Sylvie Friedmannová, Veronika Jonášová a Petra Krmelová) a hlavní zpravodajská relace Večerní zprávy (moderovat ji budou Pavel Cyprich a Tomáš Vzorek), která se bude vysílat denně od 18:00.
Od půl sedmé na ni naváže Sport (moderují Lucie Hrdličková a Oliver Sálus), od sedmi publicistický Duel (moderují Martina Spěváčková a Markéta Bidrmannová) a od půl osmé společenský magazín Slavní. Večer stanice odehraje premiéry svých původních pořadů – jako je například Šťastné pondělí Jindřicha Šídla, které dostane inovovaný formát.
Televize Seznam bude podle tiskových materiálů mimo jiné vysílat také pořad Datažurnál, který má „hledat čísla, trendy a statistiky v populární formě“. Seznam na něm bude spolupracovat se společností Samizdat, což je tým datových novinářů, kteří momentálně pracují pro Český rozhlas (Jan Boček, Jan Cibulka, Michal Zlatkovský a Petr Kočí).
Lifestylové pořady zastupuje živě vysílaná ranní šou Ráno na gauči (moderují Olga Šípková, Petr Zajíček a Silvie Miklošová). Televize bude vysílat také původní dokumentární tvorbu reportéra Filipa Horkého nebo investigativní novinářky Sabiny Slonkové.
Programové schéma se ale bude měnit podle aktuálního dění, kdy nabídne živě vysílané zpravodajství. Vyzkouší si to hned první víkend, na který Seznam chystá speciální živé vysílání k prezidentským volbám.
Cíle sledovanosti Seznam nezveřejnil. Jeho nejbližší konkurencí ale je nejspíš zpravodajský kanál České televize ČT24, která má v Česku asi 4–5% podíl na sledovanosti v kategorii 18+. Seznam už požádal o zařazení do měření Asociace televizních organizací (ATO), kde by se měl stát tzv. přidruženým členem.
Provoz stanice bude placený čistě z reklamy. „Není naší ambicí uživit novou Televizi Seznam už v prvním roce jejího fungování z reklamy,“ říká obchodní ředitel Seznamu Martin Švarc.