No, obcas mi i prisla (ze statni spravy), jednou az snad po 3/4 roce.
Dnes rano byl a stale jeste (zkousel jsem to nyni) je vypadek eBanka - Tmobile, nejde ziskat autentizacni klic, volam na linku eBanky, obsazeno >10 minut fronta, zavesim a napisu mail (je 6:15h), at mi zavolaji, ze nechci cekat na bezplatne lince zbytecne 10 minut (to je stoji > penez nez kdyz mi zavolaji, ze...).
Pak volam TMobile, jestli nema poruchu, jako obvykle - zadna porucha hlasena neni.
Vzapeti mi volaji z eBanky, ze porucha je u Tmobile a ze mi zavolaji, az bude odstranena. No aspon ze vim, kde je chyba :-O
Kdybych napsal email na TMobile, at mi rychle zavolaji, co ze se to deje s jejich sluzbou, tak nevim, zda by to vubec nekdo tak rychle zpracoval a reagoval, to si nejsem jist,zkousel nekdo psat telekomunikacnim operatorum?
Stejna zkusenost - maily z Gentoo bugzilly a dalsi anglicke mailing listy. Patrne nekdo usoudil, ze anglictina neni vhodny jazyk pro komunikaci. Zato evidentni idiotske spamy na "original" Rolex to vesele cpe do mailboxu...
Na portaly jsem nikdy dotazy neposilal, ale tak napriklad na server ceskych drah jsem posilal zhruba 4 dotazy v uplynulem i tomto roce a nikdy se mi neobtezovali odpovedet.. Asi maji moc prace..
Mozna byste mohl napsat, na co jste se vlastne ptal - mne ta odpoved prijde dobra.
btw, mam zkusenosti se Seznamem - pred davnou dobou jsem se ptal na heslo k brachovymu uctu - odpoved jsem dostal...
Ted jsem jim uz parkrat psal o velkych nedostatcich jejich antispamu, kdy mi prakticky jakakoli anglisky psana zprava nedojde. Vyjmenoval jsem servery jako SourceForge.net (oznameni o aktualizacich). Nedostal jsem zadnou odpoved a emaily jsou blokovany stale... bohuzel neni mozne pouzit ani filtr, ktery by emaily ze znamych adres jako spam neoznacoval.
Mám skvělou zkušenost s Eurotelem. Najednou mi přestalo fungovat odchozí volání (příchozí fungovalo). Nemohl jsem volat ani na zelené linky, prostě totální kiks. Tak jsem poslal dotaz přes web, že nutně a rychle potřebuji pomoc.
Reakce od Eurotelu byla za 4 dny v době, kdy už jsem problém vyřešil sám výměnou telefonu. Podotýkám, že jsem se na ET obracel v době, kdy jsem netušil, že je problém v přístroji a neměl jsem jiný k dispozici.
Jsem clovek ktery Seznam pouziva den co den a me naroky splnuje dobre. To ze Centrum vyhralo testy je urcite fajn, ale jsem na Seznamu dlouho a zvyk jsem si.
souhlasím ohledně toho Volný, byt jsem jejich zákázníkem tak mne vesele ignorují, poslal jsem jim už asi tak 10 mejlů a jen na jeden mi přišla odpoved a ještě jaká :)
Dobry den,
problem je zpusoben zrejme firewallem. Modem Asus v sobe ma zabudovany firewall, ktery toto zpusobuje. Tento firewall lze vypnout, ale pokud Vam mohu doporucit, urcite bych to nedelal.
S pozdravem
----------------------------
Jaroslav Svarc
Operator zakaznickeho centra
Czech On Line, a.s.
No ty si děláš srandu? Kvalita a Seznam??? Stačí se podívat na služby: fulltext - podle testů je Morfeo lepší než Jyxo, Centrum vyhrál všechny české testy vyhledávačů, e-mail pravděpodobně mají taky nejlepší, mapy byly oceněny on-lina mapami roku. Zpravodajství po spojení s Lidovkama mají taky podle mě lepší než Seznam. Na dotazy odpovídají vždy, Seznam nikdy (tedy aspoň u mně). Tak mi řekni, kde máš tu kvalitu?!
ja som surne zhanal pred dvoma rokmi usb kabel k digitalnemu fotaku SONY, na ich webstranke mali/maju? formular na odosielanie dotazov aj s peknym zaskrtavacim polickom "urgentne", ktory som samozrejme zaskrtol ;-)
odpoved prisla po dvoch mesiacoch jednovetova, ze kabel stoji 2k skk a nie je skladom ;-)
este ze som ho zohnal za par korun inde..
Imho support ma fungovat jako blackbox - vam jako dotazujicimu muze byt naprosto ukradene kdo ve firme prave slavi narozeniny nebo ci pes se vycural na podlahu, zajima vas odpoved. Pokud na dostatecne rozumnou otazku neprijde odpoved ani po par mesicich tak nekde neco neklape. Ale to neni problem vas, to je problem daneho supportu.
na druhou stranu jim nemuzete vzit pravo to delat, zvlast kdyz mohou mit pravdu.. jinak receno, tohle je typicka reakce tech zamestnavatelu..
jednou jsem cetl drb na fuckedcompany.com, tykajici se jiste obri firmy ze se bude v irsku propoustet, nabidka se nevzala a skutecne asi za tri dny pote co jim to bylo oznameno (HR oddeleni) se cela obri pobocka tezce eliminovala.. ze by mezitim utekla jina nabidka, ktera byla jak se nakonec ukazala perfektni ale u mensi firmy se nemusim asi zminovat...
Dodatečně se omlovám jednomu z našich (tří) portálů.
Před časem jsem jim rovnou telefonoval, že už týden jim cyklí robot, neboť nepoznají (na rozdíl od Altavisty), že adresáře jsou cyklicky prolinkovány.
Bylo strašné, než mě předali někomu, kdo věděl, o co jde.
Ale jak to mohou dělat jinak, když je řada puberťáku, kterým tatínek k narozeninám koupil počítač, bombarduje tak debilními dotazy, jako to dělá autor článku?
Tak k tomu také něco napíši. Na seznam.cz jsem poslal v posledních 14-ti dnech tři dotazy/připomínky a ani na jednu jsem nedostal odpověď. Před nějakou dobou jsem potřeboval změnit popis v katalogu a nakonec jsem si musel v telefoním seznamu najít telefon a zavolat. Emaily tam zřejmě nikdo nečte.
Též mám zkušenosti s COL (volny.cz). Zde je situace velmi podobná. Pikantní je to ovšem v tom, že tam platíme těžké peníze za připojení a jejich služby jsou zoufalé. Také od nich proto odcházíme. Doporučuji zásadně tuto firmu nepoužívat.
Seznam.cz je bohužel (zatím) nejnavštěvovanější a tak to není tak snadné. Myslím, že seznam.cz již před drahnou dobou přerostl schopnosti svého vedení...
Lide, co jsou vyhozeni a pak zacnou pomlouvat sveho
zamestnavatele jsou ten nejvetsi lidkej hnuj,
ktery si clovek dovede predstavit.
Bohuzel takovejch neschopnejch luzru je cim dal tim vic.
Já mám velmi "pěknou" letošní zkušenost s českým zastoupením společnosti Panasonic, kdy na technický dotaz (ke konkrétnímu produktu s detailním popisem problému) položený prostřednictvím webového formuláře v počátkem tohoto roku reagoval odpovědný pracovník počátkem července, téměř přesně po 6 měsících.
" ... vse se preposila na Vaseho Marketingoveho poradce a ten by mel promptne vyresit Vas problem. Je mozne ze dany Marketingovy poradce uz u Seznamu nedela ... Tak je Vase firma pridelena nekomu kdo uz "neni" a tak neni Vas dotaz zpracovan. ..."
Prosim Vas, to si delate legraci nebo je v te firme opravdu takovy, ehm, hampyz?
Na kazdy pad to svedci o velice, ale opravdu velice slabe managorske praci ...
Chlapik z Quicku je Honza Kurtis~ (s s hackem, pisu z linuxu). Je to byvaly spoluzak. Velmi schopny clovek, ale podle jeho popisu vetsina jeho kolegu chodi do prace jen surfovat. Takze mate-li stesti, odpovi Kurtis ...
Pokud se podivate na statistiky, zjistite ze Centrum nema zdaleka tolik uzivatelu kolik ma Seznam. Vzdyt podle poslednich statistik (iAudit) bylo Centrum.cz mensi nez zpravodajsky server Novinky.
Centrum je rustova firma, ale zdaleka ne tak velka jako Seznam.
Souhlasim s tim ze kdyz se jedna o placene sluzby na Seznamu tak jsem s tim zadne problemy zatim nemel. Davam prednost kvalite a proto jsem zatim Seznamak.
V tomto ohledu lze vysledovat urcity rozdil mezi spolecnostmi z evropy, severni ameriky a dalneho vychodu. Zatimco z dalneho vychodu se ozvou prakticky vzdycky (i kdyz anglictina neni vzdy uplne nejcistsi) - i kdyby jen s odpovedi, ze problem resit nehodlaji - z severni ameriky to tak jiste neni - a z evropy je to skoro nejhorsi. Rekl bych, ze je to o tom, jak ta ktera kultura chape slovo "mezilidska slusnost" a do jake pozice ho na zebricku hodnot klade vuci "obchodni zajem" ...
Mam podobne zkusenosti s editaci odkazu. Na Centrum.cz to sice trvalo (tak dva tri dny), ale napsali mi. Seznam.cz mi neodpovedel doted. Ten system udrzby asi neni u Seznamu idealni. Asi nejsem jediny, komu Seznam generuje nejvic navstev pres vyhledavace. A prave proto mi dost vadi, ze se de facto nejsem schopen dostat k editaci kdysi davno zadaneho popisku stranky.
Chyba je rozhodne v Seznamu :-) Marketingovi poradci nejsou zrozeni ze vzduchu. Pokud Seznam neni schopen tu agendu zvladat, pak ji muze treba outsourcovat.
Faktem jest, ze vnejsi svet interni problemy Seznamu nezajimaji. Pro ne je znackou Seznam.
Pripadam si ze jsem jediny Seznamak co na toto forum chodi..No tak. Chyba neni az tak v "Seznamu". Chyba je v tom, ze ič firem maji rozebrani "Marketingovi poradci". Pokud poslete dotaz na helpdesk(nebo kdekoliv jinde na Seznam), vse se preposila na Vaseho Marketingoveho poradce a ten by mel promptne vyresit Vas problem. Je mozne ze dany Marketingovy poradce uz u Seznamu nedela(je bohuzel spousta lidi, co tuto praci nebere vazne a je zde jen na zkusenou). Tak je Vase firma pridelena nekomu kdo uz "neni" a tak neni Vas dotaz zpracovan. Bohuzel se toto muze stat. Jiny pripad je ten, kdyz dany marketingovy poradce plni pouze funkci prodejce reklamy - to je zle. Takovych lidi je spousta a nereaguji na neco co je zdarma. Ja svym firmam vse resim ihned - ikdyz se jedna o neplacene sluzby. Muj nazor je takovy, ze prave kvalitnima sluzbama si mohu prilakat zakaznika. A funguje to perfektne. Pokud mate nadale tento problem, napiste mi zde svuj email a domluvim se s Vami emailem. Muzem Vas problem zkusit vyresit.
ako zakaznik HP.com som pisal otazku do formulara, ktory bol na strankach, moja otazka sa tykala notebooku, ktory som si chcel kupit. po odoslani mi prisla iba akasi auto-reply z ich CRMka a inak nic.
Stala se mi jina vec. Pred casem mi prisel email z atlasu, ze muj pozadavek o odstraneni odkazu se vyrizuje. Zadny takovy pozadavek jsem samozrejme neposlal (asi konkurence) a tak jsem psal na helpdesk, at s tim neco udelaji. Automat mi pouze potvrdil zarazeni do helpdesku a ted uz treti tyden cekam na odpoved...
Stalo se nekomu neco podobneho?
Dodnes jsem nedostal od Seznamu odpoved, proc bombarduji moji emailovou schranku oznamenimi o zavirovane poste, kterou jsem nikdy neodeslal. Uz to bude dobreho pul roku. Pravda, asi po trech mesisich tu kravinu promptne vypnuli. :-))))
Jak jde o reklamu za peníze, tak to jsou aktivní až moc. Jenže na normální lidi kašlou. Ale taky se jim to nevyplatí. Například ten jejich nezájem jim naše firma oplatila tak, že dala přednost reklamě u Internet trade (či jak), která zprostředkovává reklamu na Centru, Quicku atd., před reklamou u Seznamu. Stejně nevím, co lidi na tom Seznamu vidí. Na lidi kašlou, vyhledávání Seznamu je taky o třídu horší než u Centra, o ostatních službách nemluvě.
Hahaha... Reakce Seznamu do dvou dnů. To je dobrý joke. Já tam posílal během posledního roku několik e-mailů týkajících se editace odkazů a nedošel mi ani jeden. Ono je to docela nepříjemné, když firma změní činnost a člověk to chce editovat, přitom tam časem zavedli nějaký účet, kde se člověk dostane jen s heslem. Dokonce tam mají psáno: Pokud Vám heslo nebylo přiděleno napište sem. No a odpověď žádná jako vždy. To na Centru mi odpověděli pokaždé.
Ona ani tak nerozhoduje velikost firem, ale spíše to, kdo má co jako hlavní předmět podnikání. A právě v tom je zásadní rozdíl třeba právě mezi portály Centrum.cz (NetCentrum) a Quick.cz (Český Telecom).