Ahoj mě spolehlivě a rychle zatím vždycky pomohli u společnosti explorer, kde mám hosting.....když jsem ho měla na neplacených nebo levných hostinzích tak jsem všechno musela řešit sama...
Jo Hyperlink nema spatne registrace. Ja si pres ne zaregistroval domenu (pres parkovani), nacez jsem zjistil, ze DNS zaznamy jsou u nich a smeruji WWW na klasickou stranku "zde neni zatim nic bla bla bla Hyperlink" a ze pokud to chci zmenit tak podle slecny/pani z obchodniho si musim za par stovek objednat zmenu konfigurace. Protoze se mi nechtelo platit vypalne a to ani tak nepatrny obnos, tak jsem si ji prevedl normalne pres registratora nekolika kliknutimi a jednim mailem samozrejme zdarma. Nicmene o teto moznosti se uz slecna/pani "zapomnela" zminit. :-)
V situaci kdy jsem reálně zapomněl heslo - mi sdělili, že můj problém nemohou vyřešit, že jsem si měl heslo pamatovat - a že jediná šance je www stránky kompletně smazat, nechat si přidělit nové login&heslo, a stránky obnovit ze zálohy. Je to už nejmíň pět let, ale historka má stále svůj půvab.
Já mám s WEB4U jen ty nejlepší zkušenosti, mám u nich 2 weby a jak podpora (jednou i právě kvůli heslu), tak odezva na požadavky ohledně rozšíření webu byla vždy okamžitá a bezchybná. Sorry, ale musím je bránit.
Mam web hostovany u Czechie uz par let, sice nejsou nejlevnejsi, ale faktem je, ze jejich podpora pres email je rychla, vyuzil jsem za tu dobu parkrat i tel.kontakt a taky OK, takze si nemuzu stezovat. A kdyz si u nich treba registrujete domenu, tak je to z hodiny na hodinu - treba oproti Hyperlinku, kde cekate tyden :-)). Takovyhle test by take mel nekdo udelat.
Navíc si na helpdesku mohli díky dovětku e-mailu myslet, že jde o nejapný vtip a hodit e-mail do koše :o) Přece jen, když je autoři lupy pořád bombardují svými nejapnými e-maily, tak se pak nesmí divit, že je řadí do kategorie spam :-)))))
Myslim, ze test neni dotazeny do konce a neni objektivni.
Predpokladal bych minimalne tri testovaci e-maily na kazdeho ISP v ruznou denni ci nocni hodinu a ty pak vyhodnotit.
Tento test tak jak byl proveden nevypovida o ISP temer nic, nebot doba jejich odezvy mohla byt zkreslena cimkoliv, co oni sami nemohli ovlivnit.
Já si zrovna myslím, že daný článek přinesl docela užitečné informace (aspoň pro mě). Zkušenost s reakcí některých z těchto firem mám podobnou.
Jinak není nic horšího, když nějaký hovada slibujou nepřetřžitý helpdesk a pak se člověk na pro něho důležitý mail vůbec nedočká odpovědi. Rychlou a 100%ní reakci na mail považuju v dnešní době za nezbytnou vlastnost jakékoli slušné firmy.
Jakmile uživatel zná e-mail webhostera a umí mu e-mail poslat tak stejně dobře může znát nebo si jednoduše zjistit tel. číslo na hotline. Ignum má jako hotline 24/7 2 mobilní telefony, Internet Online zelenou linku a P.E.S Consulting nabízí na logon stránce automat pro zaslání hesla nebo pevnou linku jako hotline. Pokud se přitom použije při testu výhradně komunikace pomocí e-mailu a zkoumá se tak operativnost webhostera tak test není objektivní.
> "Tema zaslani hesla emailem v plaintextu ani otevirat nebudeme, co? "
A co je na tom obtizneho, muj ISP ma o me kartu, jmeno , kde bydlim a minimalne 2 druhy kontaktu. kdyz se ozvu ze nemam heslo, napsal mi ze mi ho posle (a to pekne prosim zarucene podepsanym e-mailem - abych vedel ze je to on) a po chvili mi zavrnel mobil s SMSkou.
neni to idealni, ale take to neni uplne diletantske a lze mluvit i o jakes-takes bezpecnosti.
neverim, ze nekdo v testu ocekaval, ze dostanou heslo v tom emailu... to snad ne, ne? _ne?!?
PJ.
... no a jeste mne napadlo - copak si v tech vselijakych adminech, control panelech, zakaznickych centrech - nemuze klient vygenerovat heslo znovu a sam? Samozrejme za predpokladu, ze ma alespon heslo k zminovanemu uctu...
hmmm... ze by si helpline kterehokoli webhostera vybiral schranky jednou denne je myslim nesmysl a spekulace autora, nemajici realne opodstatneni.
Spis mne napada, ze bud helpdesk nemel v dany okamzik nic jineho na praci a proto odpovedel rychle (zminovane minuty), nebo se venoval skutecnym zakaznikum a jejim problemum ci dotazum a kolonku potencialnich zakazniku resil pozdeji (desitky minut, hodiny).
Tema zaslani hesla emailem v plaintextu ani otevirat nebudeme, co?
Skutečně to o kvalitě hostingu vypovídá velice zkresleně. Když u společností, jako je Web4u musíte psát e-mail kvůli každé drobnosti, je to (navíc při často několikahodinové odezvě, kdy stejně zjistíte, že změny byly provedené úplně jinak, než jste chtěli) nesrovnatelně horší, než tam, kde e-mailovou podporu skoro nepotřebujete (paradoxem je, že v těchto případech, jako je třeba Nethost, se kterým jsem mimochodem velmi spokojen, odpovídá na maily do 10 minut).
...dobré vědět, za jak dlouho jsou schopní na helpdesku přijmout, přečíst a odeslat odpověď na takovýto e-mail, když ve většině případů k zaslání náhradního hesla toto nestačí a uživatel se pak ještě několik týdnů/měsíců musí s helpdeskem hádat, zda-li ten který účet je skutečně jeho?