Vždyť je přece více než logické, že kdo si dá tolik práce s tím, aby se mu bannery apod na počítač vůbec nestahovaly a nezobrazovaly se mu tam - že takový uživatel o ně nestojí, votravují ho, a už vůbec by na ně neklikl; a pokud v něm vyvolá nějakou odezvu, tak spíše negativně zaměřenou prti tematu banneru.
Takže zadavatelé a tvůrci bannerové reklamy mohou být leda rádi, že skupina kterým se to zobrazí, jsou schopni se s tím nějak smířit - sami uživatelé se již vyselektovali do té reklamně kvalitnější skupiny, a bannery se zobrazují jenom jim.
Nebo je snad cílem bannerů JEN co největší počet impresí, bez ohledu na to, kolik lidí si ten banner aspoň přečte, a kolik ho jen (více či méně nasraně, ale 100% důsledně) ignoruje? To by byla pro zadavatele bannerové reklamy docela zajímavá informace!!!