Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Thea Zinner (eVisions): SEO experti musejí pořád hlavně skákat, jak Google píská od MichaelSt - Velmi zjednodušeně - optimalizace SEO je dvojí. Také...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2019 11:00

    MichaelSt

    Velmi zjednodušeně - optimalizace SEO je dvojí. Také jde o to, jestli chcete být jen nahoře ve vyhledávání, nebo máte zájem o další nástroje.
    1. vytvořit web tak, aby splňoval zásady "slušného webu", měl všechny potřebné meta záznamy, byl relevantní, dlouho na trhu a měl "legální" zpětné odkazy na mé stránky, tím se dá najevo, že je solidní a má nezavádějící a požadované informace. Pak dostane vysoký ranking. Je to běh na dlouhou trať a celá řada komerčních webů (třeba e-shopů) na to nedosáhne. Takový web se jednou zoptimalizuje a pak se jen kouká, není-li nová fíčurka (třeba z HML5, responsibilita apod), která by se tam mohla doplnit.
    2. najmout si SEO optimalizátora, který ví, jak Google hodnotí (což může být každý týden jinak) a v podstatě "podvůdkama" vylepšuje stávající web tak, aby dostal vysoké hodnocení. Pochopitelně se Google těmto taktikám brání a tak musí všichni "skákat, jak Google píská". Google nemá zájem, aby nahoře byli ti, co to jen chtějí, ale ti, co si to zaslouží. Když chtějí být nahoře, mají si u něj koupit reklamu a umístění. Tady se dále zavádějí nejrůznější marketingové nástroje, o tom je tenhle článek a na tom se živí mraky SEO optimalizátorů. Narazil jsem i na takové, co se tím sice chlubí, ale nejsou schopni do webu přidat ani meta příkazy, kolikrát ani GA není pořádně.

  • 14. 11. 2019 11:33

    drbnuty_krocan

    Já myslel, že Google chce, aby nahoře byli ti, co si to koupí. Usuzuju podle toho, co vidím, když povolím zobrazování reklamního obsahu.

  • 14. 11. 2019 11:45

    lupa.cz jsou už jako čučkaři

    Obavam se, ze vas prvni typ SEO muze prijit a byt uspesny pouze se silnou decentralizaci vyhledavani, idealne ve forme personalnich vyhledavacu. Pak teprve nebudou mit filutove (druheho typu SEO) jak optimalizovat, protoze vsem se nezavdeci jinak nez byt proste korektni...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).