Hlavní navigace

Názor k článku Tom Sweet (Dell): Kapitál máme, prioritou je splácet dluh a investovat od fd - Jiste, nekomu prijde vporadu, ze tzv "gold" support...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2016 14:07

    fd (neregistrovaný)

    Jiste, nekomu prijde vporadu, ze tzv "gold" support s reakci do 4 hodin opravuje server 3/4 roku, pripadne vzdaleny dohled emc detekuje vadny disk 3 tydny aby dalsi tri tydny dodaval disk nahradni.

    Tresnickou pak budiz aktualizace firmware (provadena supportem) ktera privede prislusny, zcela fukncni hw do stavu totalni nefunkcnosti (chteli na to 8 hodin, dostali 30 a ani za 48 to nebylo schopne provozu). Chyby crc na diskovem poli jsou pak dle vyjadreni supportu normalni a rozhodne nejsou zpusobeny vadnym hw ....

    K te druhe casti asi toliko, ze dell jim to vskutku proda ... za 3nasobek realne ceny.

    Ano, pred temi 10lety to fungovalo. Pred deseti lety dorazil disk z Irska do 6 hodin. Vse jsou zcela osobni zkusenosti, zadne jpp.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).