podle toho, co píšete, se jedná o "hodně staré nářky".. termín "Gold Support se již dobrých cca 8 let nepoužívá -- nově je místo něj Mission Critical, EMC byl do letošního roku samostatnou společností, za jejíž servis DELL naprosto neodpovídá! -- navíc jejich společný projekt nabízet dohromady storage zarízení DELL / EMC skončil před VICE JAK DESETI LETY!!!
takže ano, kdo chce psa bít, ten si hůl najde.. ve vašem příspěvku není nic relevantního k současné kvalitě a stavu podpory DELL. jen tu vytahujete deset let starý.. zřejmě ojedinělý problém.. navíc mi to připadá totálně přitažené za uši, že by si firma, která platí 4 hrs servis nechala 7 měsíců takříkajíc "kálet na hlavu" a po týdnu by to nehnala ke svému obchodníkovi, aby nezjednal nápravu..
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.