Hlavní navigace

Názor k článku Tomáš Braverman (Heureka.cz): Podáváme žalobu na Google, chceme 395 milionů ušlého zisku od anonym - Na Heuréce mě dlouhodobě štve fakt, že jsou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 6. 2020 23:00

    bez přezdívky

    Na Heuréce mě dlouhodobě štve fakt, že jsou zaměření jen a pouze na kasírování za jejich služby bez jakékoliv další přidané hodnoty pro inzerující "partnery".
    Nikdy mě nekontaktoval žádný obchoďák s tím jestli potřebuji pomoct s optimalizací nastavení nebo s nabídkou nějakého bonusu, jak to dělá třeba Seznam.cz, nebo konec konců i proklínaný Google. Myslím, že Heuréka ani obchoďáky nemá. Na co taky. Akorát by jim užírali zisk.
    A další úhel pohledu. Google aspoň investuje peníze do projektů, které mu ve finále přinášejí další zisk, ale které zároveň slouží miliónům lidí zdarma – mapy, sdílené dokumenty a fotky atd...
    Heuréko! Nebreč a oprosti se od vidiny rychlého přímého zisku a zkus pracovat na vizionářských projektech, které přinesou ve finále užitek lidem i tobě.

    Heuréka: Ale my jako srovnávač z toho prakticky nic nemáme. Jediná výhoda je, že e-shop to má o 20 procent levnější. Ale my nemáme ani výnosy, ani návštěvnost.
    Komentář: Jsou to opravdu miliusi – za úsporu 4000Kč/měs přes jejich CSS si řekli paušální poplatek 10.000Kč/měs.

    Heuréka: v praxi se stalo to, že se vynořily ad hoc vytvořené „srovnávače cen“ provozované agenturami a vytvořily tak konkurenční prostředí, že všechny srovnávače dnes těch 20 procent kompletně odevzdávají e-shopům jako slevu.
    Komentář: A sakra, někde vzniklo konkurenční prostředí…

    Heuréka: U nabídky zboží ale máte odkaz – stojí tam třeba „Z webu Heureka“. A proklik na produkt vede přímo do e-shopu.
    Komentář: Za to u „skvělého“ Heuréka košíku v podstatě Heuréce platíme extra peníze za to, že zákazníka na náš eshop nepustí a neumožní mu tak nakoupit více zboží z naší nabídky.