Hlavní navigace

Názor k článku Tomáš Čupr: Rohlík.cz se rozšíří do Maďarska, nejvíc peněz jsme propálili při učení od Martin Kalenda - A co je na tom podivného prostě rozdíl...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 5. 9. 2018 13:25

    Martin Kalenda (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    A co je na tom podivného prostě rozdíl mezi podnikáním (tj budováním) a skutečným byznysem připraveným na exit. Řada firem lidí co podnikají je byznysově nepoužitelná (neb působí jako osobní zdroj profitu vlastníka) jiné se budují rovnou na prodej a proto k tomu patří velkohubá prohlášení a bombastická čísla za kterými často stojí "vyšší" učetní matematika. Ať si dělá TC co chce, podstatné je že pro určité části mapy je prostě itesco nepoužitelné, a to nepočítám sortiment - tesco bude pořád mainstream.