já to osobně nevidím jako nedostatek - proč?
a) protože když máte stabilní základnu dlouhodobých zákazníků, tak na ně je "škoda peněz" doslova plýtvat reklamou
b) .. a když chcete získat nového zákazníka typu "věci znalého", tak takový stejně nedá na reklamu, ale vyhledá si na trhu relevantní společnosti, co nabízejí, jak jsou zkušené v oboru atd.. a i tady je škoda peněz za reklamu - i když nabídnetete nějaký super nový kus se slevou 10 procent, stejně v případě MegaPixel má možná dva, tři relevantní konkurenty na trhu typu FotoSkoda, možná Mall, možná PixelMania .. resp. Amazon a takový zájemce si stejně zkontroluje ceny u všech ostatních.
takže reklama - k čemu? Jen vyhozené prachy.. nechcete vyhodit miliony za reklamu na "rodiny s dětmi", které si chtějí koupit nějaký nový, levný foťák do tří tisíc..