Hlavní navigace

Názory k článku Tomáš Řehák opouští Digital skupiny OMG

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2010 10:45

    neverim (neregistrovaný)
    Opravdu neverim, ze jste takovy debilove (jinak se to rict neda), ze jednu jednoduchou zpravicku neumite napsat hned napoprve spravne! To opravdu musite delat schvalne, ze porad tu zpravicku menite, aby se objevovala v RRS cteckach a tim jste uzivatelum servirovali jedno a to same petkrat za sebou. Nebo snad byl autor zpravicky tak moc ozralej? Kdyz nevite, jak se ta firma/skupina/subjekt vlastne nazyva, tak to radsi nepiste! A neni to poprve! Takovyhle opakovani jedny zpravicky v RSS ma jenom lupa.

    Tomáš Řehák odchází z OMD Digital --- OMD Digital opustí její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Jde o vlastní rozhodnutí T. Řeháka, který tak chce mít víc času na rodinu:...

    Tomáš Řehák odchází z OMD Digital --- OMD Digital opustí její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Nástupcem bude Martin Šebesta, dosavadní ředitel inzerce Centrum Holdings...

    Tomáš Řehák odchází z Digital skupiny OMG --- OMD Digital opustí její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Nástupcem bude Martin Šebesta, dosavadní ředitel inzerce Centrum Holdings...

    Tomáš Řehák odchází z Digital skupiny OMG --- Digital skupinu OMD opouští její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Nástupcem bude Martin Šebesta, dosavadní ředitel inzerce Centrum...

    Tomáš Řehák opouští Digital skupiny OMG --- Digital skupiny OMG opouští její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Nástupcem bude Martin Šebesta, dosavadní ředitel inzerce Centrum...
  • 8. 9. 2010 9:57

    hostage (neregistrovaný)
    Není to ta společnost, v jejíž ostravské divizi MAŠÍBL leští výhybky Alan Řepka?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).