Zajímavé, bratr na ebayi koupil zboží a dorazilo mu úplně něco jiného (podstatně levnější varianta). Reportoval to a nikdo mu peníze nevrátil, ale dostal pokyn to poslat zpět obchodníkovi a s potvrzením o odeslání a s online sledováním zásilky se pak vrátit na ebay pro vrácení peněz. Tak to udělal a na ebay ho vyfakovali, že to příjemce ještě nedostal. Asi po měsíci se bratr ozval znovu a opět ho vyfakovali, že to příjemce ještě nedostal a jeho případ uzavřeli bez možnosti znovuotevření, na stížnost ho opět vyfakovali. Bratr se informoval na poště a tam mu řekli, že přestože doporučené poštovné do té tramtárie stálo přes 400Kč, tak že za doručení nikdo neručí a myslet si, že se dá doručení vysledovat na webu, je u té destinace naivní.
Výsledek - přišel o peníze za zboží, přišel o peníze za poštovné a přišel o iluze.