Hlavní navigace

Názor k článku Trapný padesátky: jak rezignovat na poslední zbytky důstojnosti od anonym - Každej moc dobře ví jak to s reklamou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 9. 2017 7:00

    bez přezdívky

    Každej moc dobře ví jak to s reklamou v ČT je včetně pana ředitele - zákon na některých kanálech reklamu zakazuje, tak se tam odvysílá a nazve se to sponzorem pořadu, udělají se z toho minipořady apod. = reklama, ovšem v souladu se zákonem = vysmívání se nám všem. A když pak z toho točí takový odpad jako je tento seriál, je už to vysloveně provokace. A že asijské filmy byly kdysi (před ředitelem Dvořákem) na ČT "běžné" si pamatuji, dneska je to spíše výjimka, ale což, to mne tak nepálí. Spíše že nejen na ČT Art se recyklují filmy stále dokola - kouknu na program a je to ve stylu "tohle už viděl před rokem či dvěma, tohle už jsem před rokem zavrhnul" atd.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).