Patricku, to hlavní, čím se RT vyhledávání liší od toho konvenčního, jsi nezmínil:
1. řazení výsledků hledání dle času vzniku, nikoliv dle relevance
2. pokud provedeme hledání opakovaně po dostatečně krátkém čase, přibude na vrcholu výsledků nový příspěvek. Proto mají také RT vyhledávače většinou možnost nastavit auto-refresh.
Nezmínil proto, že ani jedno není dnes samozřejmostí a vůbec není jasné, jak se to do budoucna ustálí. Řada vyhledávačů řadí výsledky podle relevance a teprve v rámci ní či nějaké relevanční tolerance podle času - a zakládají si na tom.
už delší dobu existuje google alerts, který je zaměřený na web obecně. ale nevím, jestli spadá do vaší definice. možná bude v porovnání se zmiňovanými o něco méně real-time.
Google Alerts "alertuji" pouze pokud Google dany termin zaindexuje. To muze v lepsim pripade byt hodiny, v horsim dny, takze o real-time se neda moc mluvit...
Protoze ver, never, Internet se rozpina i za hranice Slovenska :-) Nevsiml jsem si, ze by nazev clanku byl "Trend: Vyhledavace v realnem case na Slovensku" :-)
Jakousi podporu pro Twitter (a vyhledavani v nem) se chysta pridat i MS do Dynamics CRM - takze tohle je minimalne z marketingoveho hlediska urcite "velke tema".
Vyhledává osvědčená řešení, inovace se na internetu ztrácejí. Všichni mají stejné informace na jejichž základě docházejí ke stejným závěrům, tím zase trpí inovace. Jistě to znáte taky, hledáte-li řešení nějakého programátorského problému, najdete řešení z roku 2003, protože tehdy se ten problém poprvé vyskytl, a poprvé řešil, a z té doby existuje množství vzájemně propojených odkazů. No jo, ale dnes máme jiné verze programů, kde by se mohlo problém možná řešit jinak, ale k nim se přes zátku z roku 2003 nedostanete.
ale veď twitter je chat ktorý u nás na Slovensku skoro nikto nepozná len niekoľko málo IT fanatikov, neviem aký zmysel má to vyhľadávnaie v príspevkoch.