Hlavní navigace

Názor k článku Trikové bannery nelze považovat za reklamu od Miroslav Kučera - Jsi si jist? U clanky Jirky Lahvicky neslo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 4. 2001 14:23

    Miroslav Kučera (neregistrovaný)
    Jsi si jist? U clanky Jirky Lahvicky neslo o to, ze se lidi dostanou na stranky, ale ZE SI DOBROVOLNE STAHNOU DANY PROGRAMEK a v pripade trikovych banneru bylo toto cislo mnohem vyssi nez u normalnich. Jak tedy vis, ze se nechteji seznamovat s produktem, kdyz si dany produkt STAHLI VICEKRAG? Budu rad, kdyz mi ukazes VYZKUM, ktery mi potvrdi TVUJ nazor.

    Byl proveden test, ktery prokazal, ze v tomto pripade byla trikovy reklama ucinna, nechapu tedy, jak muzes tvrdit, ze ucinna neni, kdyz ti jsi ZADNY TEST neprovedl?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).