Hlavní navigace

Názor k článku Trikové bannery nelze považovat za reklamu od Lukáš Brožek - Zkuste se na to konečně, prosím, podívat z...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 4. 2001 20:07

    Lukáš Brožek (neregistrovaný)
    Zkuste se na to konečně, prosím, podívat z pohledu marketingu. To obrovské procento návštěvníků, které přijdou náhodně a jsou zcela mimo cílovou skupinu, ničí efekt reklamy, kterou pouštíte za peníze na svém webu Vy, tzn. inzerent nebude moc rád a začně raději inzerovat jinde. Vy, pokud byste měl sám takovou klamavou kampaň platit, byste se k tomu taky těžko odvážil, protože % potencionální zákazníků (návštěvníků) je menší, než když půjdou se zájmem za tím, co se propaguje.

    HYPERLINK, který máte na webu zadarmo přirovnáváte k impresi, která zadarmo není? Asi nemáte nastarosti sales serveru a marketing.

    Celé to je o tom, že vělká většina lidí ma k dispozici lacině nabyté prostředky na propagaci narozdíl od inzerenta a můžou si dovolit tyto experimenty, ale konečný efekt je defacto spíše negativní.

    Pokud na to imprese máte, dělejte jak myslíte, ale pak se nesmíme celkově divit v malou důverou v účinnost reklamy.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).