Zkuste se na to konečně, prosím, podívat z pohledu marketingu. To obrovské procento návštěvníků, které přijdou náhodně a jsou zcela mimo cílovou skupinu, ničí efekt reklamy, kterou pouštíte za peníze na svém webu Vy, tzn. inzerent nebude moc rád a začně raději inzerovat jinde. Vy, pokud byste měl sám takovou klamavou kampaň platit, byste se k tomu taky těžko odvážil, protože % potencionální zákazníků (návštěvníků) je menší, než když půjdou se zájmem za tím, co se propaguje.
HYPERLINK, který máte na webu zadarmo přirovnáváte k impresi, která zadarmo není? Asi nemáte nastarosti sales serveru a marketing.
Celé to je o tom, že vělká většina lidí ma k dispozici lacině nabyté prostředky na propagaci narozdíl od inzerenta a můžou si dovolit tyto experimenty, ale konečný efekt je defacto spíše negativní.
Pokud na to imprese máte, dělejte jak myslíte, ale pak se nesmíme celkově divit v malou důverou v účinnost reklamy.