Hlavní navigace

Názor k článku TV Archív po slovensku anebo Zpětné zhlédnutí po česku? od Rogue 11 - V UPC CZ nejsou v komunikaci a nejen...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2016 11:21

    Rogue 11

    V UPC CZ nejsou v komunikaci a nejen v té se zákazníky úplně jinde. Je to stejné jako na Slovensku. Když o nich píšete a upozorníte na marketingovou manipulaci, budou tvrdit, že to není pravda a oni se ničeho takového nedopouštějí. I když jim předložíte screeny z jejich webu. Už pomalu třetí den čekám na odpověď mediálního manažéra na mé doplňující otázky. Můj mail si prokazatelně přečetl. Navíc jsem to podle návodu z UPC Facebooku přeposlal i na mail mediálního oddělení. Buďto budete šířit to, co si přeje UPC a budete dostávat informace nebo si musíte vystačit s těmi polopravdami na jejich webu.
    Ani O2 ani T-Mobile s poskytováním informací problém nemají. T-Mobile odpovídá nejpozději do 15 minut po napsání dotazu, O2 nejpozději do hodiny po napsání dotazu na jejich FB stránkách.
    Jo a já osobně z důvodu pracovního vytížení v podstatě napřímo sleduju jen zprávy a všechno ostatní ze záznamu. Samozřejmě reklamy nesleduju :-D A musím konstatovat, že až po několika měsících jsem konečně dosáhl limitu služby O2 TV a 100 h záznamu...

    P.F., autor srovnávací studie o IPTV. Btw. verze 2.0 je ve zpracování, použil jsem nesprávnou metodu srovnání tarifů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).