Ten nadpis je na úrovni někde z Blesku nebo nováckých TN.cz
Mimochodem Media master prodává na ČT i product placement, takže by tam v nějaké podobě zústal angažovaný pořád.
Pokud to prodava stejna agentura v baliccich (CT+Barrandov), tak to neni primarne namireno proti CT, ale proti Barrandovu - aby neutahl DVB-T a pak je vysoupli z muxu 2 ... a mux 2 a mux 3 si pak konecne rozdeli n@va a prima ... jak proste ... (ale samozrejme CT bez reklam by byla pro n@vu a primu jeste lepsi ... )
Pro Novu s Primou by konec reklamy v ČT znamenalo že zabily dvě mouchy jednou ranou. Jednak by si rozdělili cirka půl miliardy Kč z objemu inzerce co putuje do ČT. A dále by kontrolovali vysoko přes 90% objemu inzerce co putuje do TV. Nezanedbatelný není ani fakt že by připravili Barrandov o možnost společných balíčků inzerce s ČT. Prostě pro Novu s Primou je toto nyní priorita číslo 1, takže se nedivme jejich masáži ve zpravodajství, blábolení jejich ředitelů, ani zvýšené aktivity jejich prima PR fanklubů.
Ono se to lehce řekne. Ale není podezřelé, že reklamu na ČT2 a ČT4 připouští i šéfové komerčních lídrů? Třeba sport by se tím v ČT hodně zablokoval. Reklama je totiž součástí vysílacích práv, kdo by tedy prodal práva tomu, kdo v rámci přenosu nemůže vysílat reklamu? To by byla vždy na dobu bloku komerční přestávky černá obrazovka? Přenosy by se musely vysílat jen ze záznamu a elektronika a možná i lidi, by museli zakrývat a rozmazávat reklamy na plotech a stěnách stadionů, na dresech hráčů, na autech a motorkách....???
Souhlasím :-) Nemá to tam co dělat - žije z koncesí. A nějaké úvahy ODSáků že by to tam zůstalo dál atd. nechci ani slyšet. Stejně je to podvod na diváky a koncesionáře, říkejte si kdo chcete co chcete.