Pan šéf říká kromě jiného, že "díky vylepšené televizní službě s videotékou My Prime" se zlepšily výsledky jeho UPC. Zřejmě nepoužívá box Horizon Go, jinak by tak nemluvil. Denně restartuji kvůli zasekávání již druhý box. Nejdou seřadit programy a současné jejich zobrazení je naprosto nepohotové. Máte-li 200 programů a současné zobrazení, tak to je opravdu nadlouho. O oblíbených nemluvě. Teletext v roce 2015 zde UPC nezná. To, co tady je, jsou hieroglify na horší úrovni, než před 25 lety, kdy vznikal. Technici UPC naprosto ignorují připomínky, neodpovídají na konkrétní dotazy a většinou mně odbydou jednou větou: příští aktualizace to spraví. Od 18.května, kdy to mám, jsem aktualizaci, která by spravila nějakou mojí připomínku, nezaregistroval.Ano, ať pan šéf se podívá na úroveň těch "techniků", kteří tam většinou sedí jen proto, aby vás odbyli.