Hlavní navigace

Názor k článku UPC od ledna mění Všeobecné obchodní podmínky, ruší historické tarify od Maerr - ČTÚ sice doporučuje důsledně reklamovat každé vyúčtování, které...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 2. 2016 13:50

    Maerr

    ČTÚ sice doporučuje důsledně reklamovat každé vyúčtování, které není v pořádku ale napadá mne drobná nevýhoda pro spotřebitele v zákonných lhůtách. Vyúčtování za období dorazí klientovi cca 10 dní před splatností a lhůta na vyřízení reklamace je jeden měsíc. V případě neoprávněného naúčtování vyšší částky je klient tuto částku povinen do dne splatnosti uhradit, následně reklamovat, vyčkat vyřízení reklamace a vrácení částky, o kterou bylo vyúčtování nesprávně navýšeno. Klient se tak nedobrovolně stává poskytovatelem bezúročného úvěru.