ČTÚ sice doporučuje důsledně reklamovat každé vyúčtování, které není v pořádku ale napadá mne drobná nevýhoda pro spotřebitele v zákonných lhůtách. Vyúčtování za období dorazí klientovi cca 10 dní před splatností a lhůta na vyřízení reklamace je jeden měsíc. V případě neoprávněného naúčtování vyšší částky je klient tuto částku povinen do dne splatnosti uhradit, následně reklamovat, vyčkat vyřízení reklamace a vrácení částky, o kterou bylo vyúčtování nesprávně navýšeno. Klient se tak nedobrovolně stává poskytovatelem bezúročného úvěru.
Jako dlouholetý odběratel služeb od UPC mohu zhodnotit jejich přístup k zákazníkovi.Vždy jsem se dokázal domluvit na různých kombinacích služeb a také cenách které nejsou vždy totožné s uveřejněným ceníkem.Nyní například jsem poprvé podlehl možnosti využít jejich TV a zvýšit internet na 100M, telefon do všech sítí s fixem ceny jsem již měl.Po projednání které trvalo cca 14 dní jsem toto vylepšení dosáhl při zdražení stávající služby o 33 Kč s fixací na dva roky.Považuji to za dobrý obchod a také vstřícnost UPC.
Ano UPC neni jedina firma pouzivajici tuto "strategii".
Nicmene jednotkove ceny opravdu klesaji, viz. cenikove ceny:
Netbox 2013, 30/15 Mbps, 603 Kc, 13 Kc/Mbps
Netbox 2015, 40/10 Mbps, 450 Kc, 9 Kc/Mbps
UPC 2013, 50/6 Mbps, 781 Kc,14 Kc/Mbps
UPC 2016, 50/5 ("100/10") Mbps, 429 Kc, 8 Kc/Mbps
Zdražení si nemusí nikdo zdůvodňovat, resp. dá se to schovat pod nic neříkající formule o zkvalitňování služeb apod. (ve stylu Skylink).
A že by ceny internetu klesaly, to tedy nevím kde. Když se podívám třeba na Netbox, tak tarif 30/15 za 299Kč byl nahrazen tarifem 50 (25/25, 40/10 nebo 10/40) a cena už je 350Kč. Takže něco podobného jako u UPC, mírně zvednout rychlost a šup padesátikačku navrch.
Trolling tady předvádíte celou dobu jen vy. Realita je taková, že v případě balíčků se jedná jednoznačně o zdražení, protože když odmítnete navýšení internetu, budete se buď muset spokojit s balíčkem s menší nabídkou programů, nebo to vzít jednotlivě, což se samozřejmě nevyplatí. Ale chápu, vy máte pár dogmat a mezi jedno z nich patří co UPC dělá, dobře dělá :-)
S vyšším tarifem musí obvykle vždy přijít zdražení. Ale jak sám uvádíš v diskuzi, není problém to ke dni změny vypovědět. Navíc, což jsem psal zase já, lze přechod na vyšší tarif odmítnout a požadovat nižší. Fakt nechápu, proč pořád děláš z houna kuličku a vymýšlíš problémy kde nejsou. Nebo málo zábavy, tak ses přišel pobavit na DZ trollingem?
Primárně jde o sjednocení tarifů, protože pokud by šlo jenom o zdražení, tak se to může udělat rovnou (a UPC alespoň ušetří za nutnou výměnu modemů, ke které musí u celé řady lidí dojít). A že ti každá společnost nabídne vyšší a dražší tarif, to je snad logická věc. Jenom pako by nabízelo tarif nižší a levnější...
Neverim, ze by se nekdo najednou probudil, tenhle krok ma UPC velice dobre promysleny a naplanovany dopredu.
Z nejde o nic jineho nez jak vyrazit z lidi vic penez se da ukazat na tom, ze nikoho automaticky neprevadi na levnejsi tarif. A o moznosti prejit na nizsi tarif se v dopisech nezminuji (pokud tato moznost bez obvyklych hratek s vypovedi vubec existuje).
Naprosto zbytečná hysterie. Taky jsem dostal mail, ze mi prevedou muj starý tarif 40/0,5Mbps na 200/20Mbps přičemž mi navýší fakturu o ZÁVRATNÝCH 36korun. No nevím, ale 160Mbitovou linku za 36 korun asi fakt nikde nepořídím a pokud si už můžu dovolit platit za stavající internet, tak tenhle velmi výhodnej upgrade spíš uvítám, než že budu utíkat na ČTÚ a stěžovat si. A komu ta nabídka nepřijde zajímavá nebo dokonce nevýhodná, může změnit tarif nebo se rovnou odpojit.
Je to stejná hysterie jako když se lidi můžou pos**t ze Skylink SERPO v ceně ani ne dvou piv v hospodě. Ten je navíc účtovanej jen u nejnižší nabídky, u vyšších už se neplatí, ale lidi tady budou remcat do aleluja.
kdo je u upc vi že si vždy dělala co chtěla a ceny a služby mění neustale jak na běžicim pásu vtip je vtom že ten chaos ktery má si sama vytvořila vznikem nových tarifů a staré horší zákazníkum nechávala dokud se sami neozvali a pak to tak dopadlo a po mnoha letech se najednou někdo z vedení probudil že by si ten svůj bordel mohli uklidit a ejhle narazily
na jejich infolince bežně neví která ruka je levá či pravá a domluvit se s blondýnou po telefonu je opravdu někdy těžké