Hlavní navigace

Názor k článku UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení od Josef Toman - U mě to samé. Do teď jsem měl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 12. 2015 9:59

    Josef Toman (neregistrovaný)

    U mě to samé. Do teď jsem měl nejnižší běžně nabízený internetový tarif (40 Mb/s), který mi komfortně stačí. Na ssh žádné raketové rychlosti nepotřebuju a na 10GB si klidně těch 30 - 60 minut počkám. Nejdřív mi volala nějaká paní, že mi zvednou tarif na 200 Mb/s, že to bude super a že si jenom XX Kč připlatím. Ani zmínka o tom, že bych třeba z nejnižšího (40) šel zase na nejnižší (100) a platil naopak o XX Kč míň. Ve spojení s dalšími okolnostmi mě docela naštvala a bez dalšího jsem hovor ukončil. O pár týdnů později (teď) mi přišel e-mail stejného ražení. Už jsem byl definitivně rozhodnutý, že pokud bude UPC dělat drahoty se změnou na 100 Mb/s, půjdu jinam. Naštěstí tohle proběhlo (zatím) bez jakýchkoliv problémů. V UPC už po těch letech asi dobře vědí, jak velké prasárny jim ještě projdou.

    Ano, UPC jsou šmejdi nejhoršího kalibru. Problém je v tom, že na mnoha místech nabízí UPC opravdu zdaleka nejlepší poměr ceny a výkonu, ale zákazník musí vydržet, že s ním jednají jako s prašivým psem. Bydlet třeba v Praze na Petřinách, při zmínce o UPC bych si tak akorát znechuceně odplivl.

    Příhoda z letošního roku: Cca dvoudenní výpadek. Na infolince mi řekli, že vědí, kde je problém, ale že k postiženému zařízení se nemůžou dostat, protože majitel nemovitosti je v Itálii. Ale že to intenzivně řeší. Co na to říct...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).