Hlavní navigace

Názor k článku UPC se topí v problémech od Al - Tento clanek je tedy opravdu velmi subjektivni. 1. vypadek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2003 7:54

    Al (neregistrovaný)
    Tento clanek je tedy opravdu velmi subjektivni.

    1. vypadek byl hned u nekolika operatoru: UPC, TELE2, TISCALI International, mozna dalsi ?

    2. pokud dojde nahlemu vypadku site je samozrejme jasne, ze infolinka obzvlaste o vikendu bude pretizena nebot vsichni zakanici volaji co se deje. Naopak bych ocenil u UPC, ze jak autor uvadi zmenilo hlasku na sve infolince.

    3. Monitoring site - pravdepodobne o chybe vedeli hned jak se stala, to ale neznamena, ze ji dokazali okamzite odstranit.

    4. Infolinka, zalozni systemy, ......
    Pravdepodobne jste u UPC i z duvodu ceny. Tato cena je jiste na nasem trhu nizka prave z duvodu, ze neni vse "dokonale". Na trhu je spousta jinych operatoru. kteri maji garanci sluzeb (SLA) 99.9%, infolinka funguje 24/7, ale toto vse je vyvazeno i cenou za tuto sluzbu. Pokud si tedy kupujete to nejlevnejsi reseni na trhu, nemuzete ocekavat, ze dostanete to nejlepsi na trhu. Nevim jakou garanci dava UPC. ADSL zakaznici by o tomto mohli asi dlouze vypravet.
    Vase poznamka o jinych, kteri toto maji neni tez presna. Oskar tez nema infolinku dostupnou o vikendu ani v nocnich hodinach.

    Samozrejme neni dobre, ze tento vypadek byl, ale jen chci reagovat na autorovu dle meho nazoru prehnanou reakci. Melo by samozrejme dojit k vyjadreni od ISP, ale vycitat napr: nedostupnot infolinky v dobe vypadku site nebo najednou poukazovat, ze nebezi 24/7 ! Jak dlouho je autor u UPC, ze az nyni si tohoto vsimnul ? Jak casto dochazi k takto velkym vypadkum ? Nebo je autor jinak (mimo tento vypadek) se sluzbou a jeji cenou spokojen ?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).