Hlavní navigace

Názor k článku UPC se topí v problémech od George - Mno, já musím s autorem souhlasit. Připojuji se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2003 8:53

    George (neregistrovaný)
    Mno, já musím s autorem souhlasit. Připojuji se z Brna a mám Mistral více než rok. Za tu dobu bylo výpadků relativně málo. Tedy alespoň těch, které mě nějakým způsobem vadily...
    Problém ale vidím právě v zákaznické podpoře. To, že je o víkendu na hot line pouze záznamník by zase až tolik nevadilo, kdybych měl jistotu, že se mým problémem někdo bude zabývat. Jenže moje zkušenost je taková, že jsem při několika nědělních výpadcích nechával zprávu na záznamníku a vše zůstalo bez odezvy...
    Jsem si vědom toho, že 1080 Kč měsíčně je poměrně levná pevná linka, jsem si také vědom toho, že chyby se stávají. Na druhou stranu za tuto službu přece platím, tak bych očekával trochu větší podporu...
    Mimochodem, jak správně podotýká autor - já svou část smlouvy dodržuji a pravidelně platím. Jsem zvědav, jestli také UPC dodrží svou část smlouvy a vrátí peníze za dobu, kdy podmínky smlouvy. Když sečtu oba výpadky, tak dostanu téměř 24 hodin, tj 1 den. UPC by tedy mělo vrátit 1080/30=36 Kč. Samozřejmě, že to nikoho nevytrhne, na druhou stranu to ani UPC nepoloží a myslím, že takovýmto gestem by si mohla aspoň trochu napravit opravdu hodně pošramocenou pověst...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).