Hlavní navigace

Názor k článku UPC se topí v problémech od robet bareš - Může mi prosím někdo vysvětlit tohle tvrzení: Nejprve je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2003 11:45

    robet bareš (neregistrovaný)
    Může mi prosím někdo vysvětlit tohle tvrzení:

    Nejprve je třeba se zeptat, jak je možné, že UPC zjistí, že má výpadek, až téměř jedenáct hodin poté, co výpadek nastal (a velmi podobný scénář se zopakuje i další den).

    Protože to zcela evidetně není pravda. Stačí se podívat na informaci TP o výpadku která příšla cca 1 hod po výpadku (viz. web mistralu) a podle příspěvků v diskuzi mistralu od lídí kteří byli v kontaktu s techniky UPC se na závadě pracovalo IHNED.

    Vůbec celý ten článek je hysterický a neadekvátní situaci. Mám UPC víc jak dva roky a nikdy ještě podobné problémy jako tento víkend neměli. Poruchy na HW můžou přijít kdykoliv a komukoliv a za 1100 Kč měsíčně opravdu nemůžu chtít aby bylo všechno dvakrát jištěné a aby tam 24/7/365 byla armáda špičkových odborníků schopných řešit jakýkoliv problém.

    Pravda je, že by mohli zlepšit informování o dané situaci a zavést bezplatnou linku podpory. Nicméně vzhledem k tomu, že jsem tuto linku za dva roky dosud ani jednou nepotřeboval, je mi to celkem jedno a zůstávám VELICE spokojeným zákazníkem UPC i nadále.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).