Hlavní navigace

Názor k článku UPC se topí v problémech od Roman - Myslim, ze clanek vyjadruje postoj zakaznika UPC a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2003 16:25

    Roman (neregistrovaný)
    Myslim, ze clanek vyjadruje postoj zakaznika UPC a ja s jeho obsahem plne souhlasim. Informovanost o poruse (ci poruchach?) veskrze zadna, v nedeli odpoledne byla na diskusnim serveru jedina zprava, ze v jednu v noci se zacina usilovne pracovat na odstraneni zavady a ze to bude trvat asi hodinu. Ja jsem se pokousel v nedeli v poledne (tedy zhruba 12 hodin pote) pripojit a kde nic tu nic. Do vnitrni site jsem videl, ale ven ani tuk. Na zakaznickou linku jsem nevolal, jednak vim, jak by to dopadlo, a jednak jsem nemel prazadnou naladu 15 minut poslouchat muziku a pak jen slyset to, co uz jsem stejne vedel: Ze nefunguje konektivita ven. Dale se k tomuto konkretnimu problemu vyjadrovat uz nebudu, bylo by to jen opakovani nekterych prispevku jiz zde napsanych. Ale dovolim si par poznamek ze sve vlastni zkusenosti s UPC:
    Problemy s vypadky Mistralu byly celkem caste (temer pravidelne kazdy den kolem osme vecer na 5 minut), uz jsem je bral jako bezny jev. Pridelovani stejnych IP adres vice zarizenim soucasne, to bylo take bezne. OK, rikal jsem si, stane se. Staci zadat par prikazu, popr. restartnout PC ci modem a vse je vetsinou OK.
    Ale komunikace s hot-line (ja sam nemam odvahu teto lince tak rikat, ale budiz) je pro me neco nepochopitelneho. Behem posledniho pul roku jsem s nimi resil asi 5 veci: pravod plateb na inkasni, zasilani vypisu z faktur, povyseni pripojeni a tak podobne. Bohuzel, jeden telefonat NIKDY NIC NEVYRESIL! Ochotna slecna mi vzdy milym hlasem prislibila vyrizeni meho pozadavku behem nekolika malo dni, ale skutek utek. Misto odecteneho inkasa mi prisel vyhruzny dopis ve smyslu: okamzite zaplatte nebo budete odpojeni, vypisy z faktur mi prisly jen po dva mesice, pak mi najednou prestaly chodit. Kdyz jsem vse zjistoval na hot-line, kam jsem se po nekolika pokusech dovolal, tak mi bylo sdeleno, ze mi moje faktury byly z niceho nic posilany na me uplne neznamou adresu! Zvyseni propustnosti linky mi bylo prislibeno do tydne. Samozrejme, ze se pres 3 tydny nic nedelo, tak jsem opet zavolal na hot-line. Slecna mi ochotne sdelila, ze ma v pocitaci napsano, ze uz 3 tydny toto povyseni pouzivam! Musel jsem si tedy sam zavolat na jejich technicke oddeleni, aby mi sdelili, ze se na prenastaveni konfigurace pro muj modem PROSTE A JEDNODUSE VYKASLALI! Kdyz jsem se ohradil, ze v tom maji bordel a ze jim za jejich chybu nezaplatim ty tri tydny zvyseneho pripojeni, ktere mi samozrejme nauctovali, tak mi s ledovym klidem rekli, ze to zaplatit MUSIM, protoze oni tak maji nastaveny program a jinak me odstrihnou a kdesi cosi a ze jestli chci neco zpatky, tak musim podat pisemnou reklamaci a to ze vyrizuje a posuzuje reklamacni oddeleni a.... blablabla. Tak jsem to radeji vzdal a jsem rad, ze me jeste uplne neodstrihli, trebaze jim platim radne a vcas. Nekdy mam ale obrovskou chut jim poslat fakturu za naprosto zbytecne protelefonovane minuty na jejich "hot-line".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).