Hlavní navigace

Názor k článku UPC se topí v problémech od NASRANEJ - Tak jsem se konecne prokousal diskuzi az do...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2003 9:54

    NASRANEJ (neregistrovaný)
    Tak jsem se konecne prokousal diskuzi az do konce a opravdu nevim... Nazory nekterych jedincu me opravdu velmi udivuji a je mi z nich az smutno. Od sprosteho napadani az po posuzovani odborne zpusobilosti autora clanku na zaklade tvrzeni mnohdy z kontextu vytazenych :( Pravda je pouze jedna. Pokud za jakoukoliv sluzbu platim, tak ocekavam, ze mi bude poskytovana co mozna nejlepe a nikoliv v souladu s vseobecnymi podminkami. Je treba si uvedomit, ze ohanet se vseobecnymi podminkami je nesmysl, ktery uzivatele muze akorat tak nastvat a vest ho ke zruseni sluzby. Arogance UPC v tomto ohledu je skutecne bezmezna. Zakaznik je prece na prvnim miste a prioritou kazdeho ISP (stejne tak treba prodejce aut, potravin, trafikanta ci prostitutky) je, aby byl zakaznik maximalne spokojen, dal vyuzival sluzby, nakupoval a platil. Tim spis naprosto nechapu, ze bych nemel jako zakaznik pravo cokoliv kritizovat a radeji drzet hubu a krok. Bez ohledu na to, zda za neco zaplatim stovku, tisic, nebo treba nekolik milionu. Na zaver nekolik slov k odbornosti autora: ac se pohybuji na druhe strane barikady, mam bliz k obchodu nez k technice, musim konstatovat, ze pan Pospichal je po teoreticke i prakticke strance odbornik, ktery nezna slovo "nejde". Kdyby bylo mezi nami vice lidi, kteri nejsou lini pracovat, ucit se a mit skutecnou osobni zodpovednost, bude nam vsem mnohem lip. Bohuzel je stale vice lidi, kteri se umi pouze dohadovat. No a kdyz pak dojdou argumenty, tak jsou na rade urazky a rozlite pivo... Jenomze vazeni, takhle ten kapitalismus nevybudujeme :)))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).