Dobry den,
s timto me napada jedno prislovi - po bitve je kazdy general. UPS mam jiz rok a pul a za tu dobu se mi stalo jen jednou (v dobu zminenou vyse), ze mi spojeni vypadlo. Delal jste nekdy technika ci spravce site? Ja ano a presne si vybavuji hlasky nekterych uzivatelu, kteri rikali pri jakemkoli problemu podobne veci jako vy. Ale obcas proste neco spadne a 100% omezit vsechny vypadky a eliminovat veskere problemy jednoduse NEJDE.
Verim, ze v UPS udelali vse proto, aby byl problem urychlene vyresen, informovali o problemu a za vypadek se omluvili. Co se vam tedy nelibi?
Za podminky, ktere mi UPS nabizi (vyuzivam Mistral 12-14 hodin denne pri praci z domova) jsem ochoten takto ojedinele vypadky tolerovat.
Nekterym klientum se zavdecit nelze. Rok jim vse funguje, pak na par hodin vypadne spojeni a klient na ne krici, rve si vlasy a nadava, kde muze. Ale kde je oceneni za to, kdyz jim vsechno funguje? Berete to jako samozrejmost (kterou si platite), ale budte trochu tolerantni a verte, ze nikdy nic neni tak jednoduche, jak se vam mozna zda.
Preji hezky den.