Hlavní navigace

Názor k článku Uživatelé si stále stěžují na problémy s e-maily u IOL od anonym - 1. ADSL - uživatelé MS Exchange s konektorem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2008 13:19

    bez přezdívky
    1. ADSL - uživatelé MS Exchange s konektorem smtp.iol.cz od léta 2007 mají problémy, které se projevují tak, že při odeslání pošty dojde k "zahlcení" uploadu, webové stránky se načítají velmi pomalu nebo vůbec ne. Nepomůže ani přechod na rychlejší službu, přitom původní služby z uploadem 256 neměly žádný problém. 02 tvrdí, že uživatelé musí používat řízení datového toku

    2. smtp.iol.cz je téměř nefunkční od pondělí 10:00. Některé odeslané e-maily nebyly dosud doručeny. Níže vyjádření technické podpory

    3. hodnocení situace u 02 - nemohu najít vhodná a slušná slova, ale hlavně mi chybí osobnosti na straně novinářů, které by pro změnu k lepšímu něco konečně udělali místo článků o ničem

    3. nepomohu si sám - jsem rukojmí 02. ADSL k jinému poskytovateli nepřevedete dříve než za 2-3 týdny. Pokud máte jiné zkušenosti, napište prosím.

    Vážený zákazníku,



    Vámi zaznamenaný občasný problém s odesíláním emailu, (v inkriminované době i možnými prodlevami při přihlášení k emailové schránce) je způsoben mimořádným zatížením našich emailových SMTP serverů, které je vyvoláno extremním nárůstem emailového spamu a virů ,jež jsou odesílány ze zahraničí na náhodné emailové adresy v české republice, tedy i na emailové adresy zákazníků Telefoniky O2. Problémem jsou zejména obrázkové spamy jejichž podíl se v posledních měsících více než trojnásobně zvýšil a jež vyžadují na zpracování více strojového času serverů. Celkový podíl spamu tak činí až 90% všech emailů, které do emailových schránek zákazníků přichází. Tento problém se týká všech poskytovatelů emailových služeb, nejen Telefoniky O2.



    Telefonica O2 Czech Republic usilovně pracuje na systémovém řešení tohoto problému a připravuje efektivní technologické řešení jež omezí tyto nepříjemné vlivy a zároveň plánuje navýšení výkonu celého systému tak, aby prostředí emailových serverů reflektovalo na překotný vývoj objemu komunikace i směrem do budoucnosti. Finální vyřešeni situace očekáváme do konce března.



    Tímto se vám omlouváme za případné problémy. Pokud si přejete kompenzaci podejte si prosím písemnou stížnost na oddělení reklamací ( viz.linka 800123456 ). Děkujeme za pochopení




    S pozdravem :

    Špička Viktor
    Specialista technické podpory
    Consumer Customer Care

    Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
    Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, PSČ 140 22

    e-mail:techhelp@o2isp.cz

    Máte problémy s viry,spyware či spamem ? - Naše společnost vám nabízí řešení -O2 PC Strážce viz.
    http://www.cz.o2.com/o2internetadsl/cz/pcstrazce/index.html
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).