tak jak nemam rad ruzne odsuzujici prispevky v podobnych pripadech, tak tohle je fakt amaterina... zalozni dhcp server je bezny i v mensich firemnich sitich, ne tak u poskytovatele podobneho rozsahu
a tohle to totalne zabilo:
„Nyní připravujeme formu kompenzace, která bude komunikována přímo na naše zákazníky,“
Na vysvětlenou - záložní DHCP server zde pochopitelně je.
Problém byl v tom, zjednodušeně řečeno, že záložní server průběžně komunikuje s primární serverem co se aktualizace databáze týče.
Když primární server odešel, záložní sice naběhl, ale databáze se "kousla" a než mu to vysvětlit, ukázalo se snadnější vyměnit celý primární server.
Nyní se řeší vylepšení komunikace obou serverů, aby při výpadku naběhl záložní server bez problémů.
připojení od CZNETu je sice dobrá alternativa, ale společnost CZNET poskytuje své připojení prostřednictvím wi-fi, což pro zákazníkma nakonec znamená uplatňovanou agregaci, nižší rychlost, horší kvalitu
naopak u TS (TM) je internet a TV prenassena pres optiku, jednotlive kazdemu zakaznikovi, neni uplatnovana agregace, takze zakaznici opravdu dosahuji rychlosti, ktere maji ve smlouve + kvalita TV je nesrovnatelna.
TS = stabilnejsi pripojeni i kdyz nekdy dojde k vypadku, no a co? vypadky jsou bezna vec u kazdeho poskytovatele sluzeb - pokud nekdo stavi sve podnikani na internetu, mel by mit zalozni zdroj v pripade, ze mu to vypadne, to je vseobecne znamo, a pokud to nekdo neudela, protoze chce za zalozni net usetrit, jeho problem
tady je odpověď na kvalitu optiky... optika funguje ale id...i neví jak to nakonfigurovat.
dle reklamy "kvalitní" Internet po optice, a reálně už 5 (pátý) den nefunguje. Tj od pátku večera a zatím stále bez něj.
Dohled nefunguje. Podpora pracovní dny 8-18. Podporou myslím chudáky co musí brát telefony a neví co (jestli) se něco děje. Žádné notifikace o nefunkčnosti.
Výmluvy podpory:
Pátek, Sobota, Neděle - volno. Zákazníci neexistují.
V neděli jsem dal na prodejně výpověď - 30 dní výpovědní lhůta.
Pondělí
- vypadl v lokalitě proud, my za to nemůžeme. (vypadl, pár dní před
přesněji řečeno blikl proud, ale to by tam musela být UPS)
- hovor pondělí dopoledne - vypadl proud
- hovor pondělí dopoledne - proud podle správce funguje
- hovor pondělí dopoledne - technik jede na lokalitu
- ano podle logu 15:40 jde port up, služba nefunguje.
- hovor pondělí 18:02 - voláte mimo dobu podpory
- hovor na jinou linku - my jsme jiné oddělení, nemáme na to nástroje, nemáme nic společného, (omlouváme se, vypadněte)
Úterý
- musíme vyměnit hardware
- z mailu v 11:30 - technici vyměňují switch
- hovor cca 14:30 - technici vyměnili, konfigurace do půl hodiny
- hovor 16:40 technici jsou v lokalitě konfigurují
(obnovení konfigurace trvá 2 minuty, komplet konfigurace cca do 30 minut)
- hovor 17:50
-chci vědět kam volat po 18:00 - bez odpovědi - není kam
- technici neberou podpoře telefony (asi mají už 10 pivo)
- podpora slíbila poslat SMS technikům (no po 16 kousku se zasmějou)
- v logu routeru vidím, že výpadek (port down) byl v 11:46 cca na 5 minut což odpovídá restartu nikoliv (většinou )výměně switche.
- další kolo bude následovat ve středu.
Soused absolvoval v podstatě stejné kolečko - stejné výsledky.
Takže podtrženo a sečteno Vám přeji hodně dalšího nic nedělání.
Jediné co mě sere, že ještě budu platit tento měsíc.