Dobrý den,
mohl by autor více dbát na nemíchání pojmů a tvarů, aby byl jeho text hemžící se znaky procenta srozumitelnější? Pokud je titulek příliš stručný, podrobnější popis nalezne na http://www.ujc.cas.cz/jazykova-poradna/porfaq.html#12st
Předem děkuji a zdravím,
VS
U nás to bylo obráceně, nejdřív jsme měli eshop www.Modelarina.cz a až časem k němu otevřeli i kamennou prodejnu v Hradci Králové ;-)
Nerekl bych, ze je to nutne otazka hlouposti. V jinych oborech je celkem bezne, ze marze obchodnika je mnohdy 100% i vice (pak obchody mohou delat slevy 50% a podobne). Nekdo, kdo se v elektronice/technice moc nepohybuje, si klidne muze myslet, ze s mobily je to stejne.
Kazdopadne, servis obchodu je mi ukradeny. Hlavni je, jestli to muzu odnest do autorizovaneho servisu a tam mi to v ramci zaruky opravi. Nevim nac tim zatezovat nejakeho obchodnika.
Přesně. Spousta e-shopů je jen takový doplněk ke kamennému obchodu. A některé zase mají lidi jako vedlejšák, s tím, že nic nedrží skladem, jen to přeprodávají. Tyto typy e-shopů nekrachují, protože náklady na provoz mají mizivé a slouží jen jako přilepšení. Jenže ty velké firmy je nerady vidí, protože je to pro ně velmi nepříjemná konkurence.
To slovo vypadá katastroficky. Ale ve skutečnosti málokdo rozjíždí eshop ve velkém stylu, většinou má dotyčný prosperující kamennou prodejnu a z přebytků zisku nasadí nějaké typizované řešení, případné objednávky pak vyřizuje prodavač ve volném čase. Když se to rozběhne, tak se přijmou další lidi, ale takový eshop už obvykle nezkrachuje. Jen když je objednávek tak málo, že zisk už nestačí ani krýt poplatky za pronájem www serveru, tak se to prostě zruší, ale krachem bych to nenazýval.
Hodnocení není samozřejmě vždy 100% vypovídající, ale pokud za poslední měsíc hodocení obchodu rapidně klesne, je jasné, že je něco špatně a k tomu hodnocení heureky bohatě postačí. Co se týká následného servisu, je docela dobré vodítko diskuse na detajlu obchodu... občas to také naznačí, že je něco špatně.
Co se týká mobilních šedivek, tak pokud je někdo tak hloupý, že si koupí telefon za 60% jeho běžné ceny a má dojem, že bude mít oficiální dovoz, tak je to jeho problém. To že si následně stěžuje, je prostě jen jeho snaha nebýt za takového hlupáka :-)
Když si vezmeš heureku, tak ta na šedivky upozorňuje už při výběru obchdou, takže šanci se jím vyhnout má každý, ale cena a blbost většinou vyhraje nad rozumem.