Nenasazují v polovině srpna televize pokračování nejen svých nekonečných seriálu hlavně proto, aby využili konkurenční výhody a připoutali diváky ve snaze, aby neutekli zase ke své oblíbené konkurenci? Což se každoročně děje. Nechápu, jaký je rozdíl mezi divákem sledujícím televizi v létě a během zbytku roku. Stejně reklamu zadává pár gigantů na rychloobrátkové zboží. Je to o myšlení a nejvíce zkostnatělí mi přijdou různí kreativci. Pobavil mě nedávno článek o prodeji nových aut, která si kupují z nezanedbatelné části lidé mimo onu protěžovanou věkovou skupinu do tuším 54 let. tento typ myšlení mi připadá jednoho zdejšího diskutéra, který také razí heslo...Jednou je to tak, tak i to i nadále zůstane. Že Jeníku? Změna se nepřipouští.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.