Hlavní navigace

Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od 17 let u Telekomu, Eurotelu, O2 aTelefoniky - Byl jsem jejich zákazníkem skoro dvacet let a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 7. 2011 12:11

    17 let u Telekomu, Eurotelu, O2 aTelefoniky (neregistrovaný)

    Byl jsem jejich zákazníkem skoro dvacet let a po zdražení služeb skoro o sto procent jsem nejdříve zaslal reklamaci, ale tu mě neuznali a tak jsem podal výpověď a je hotovo. Teď jedu vzduchem za poloviční cenu a akorát musím volat mobilem místo pevné linky na pevnou. Nikomu jsem v době výpovědi nestál za to, aby se mnou jednal o případné úpravě tarifu a i proto, abych u nich zůstal jako dlouholetý a platící zákazník. Kdybych to měl spočítat, tak jsem do nich nastrkal slušný peníze za ty roky, ale přesto všechno je asi Telefonice nějaký jejich dlouholetý zákazník šuma fuk a co by se s tím zabývali přece!!! Je vidět, že se tady nehraje na to, že by si vážili letitého a řádně platícího zákazníka. To této firmy\ rozhodně nehrozí. Jestli jste u nich sto let, anebo jeden den, tak jim to je jedno!!!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).