"Neustálé naprosto nesmyslné boosty a nerfy jenom proto aby si hráč musel za reálné prachy přeučit posádku
To mě nenapadlo. Já to vnímal tak, že když si dnes něco koupím, tak za nějaký čas to bude hodně jiné, horší, aby mě donutili koupit si to nové. Tudíž nemá smysl kupovat to dnešní, a až bude to budoucí, budu ve stejné situaci, tedy také nebude mít smysl cokoli kupovat. Protože tohle chování je u nich naprosto stabilní.
Osobně mě ale nejvíce vadilo to skryté "vyvažování" týmů a koeficientu náhodnosti. Takže ve výsledku, ač to tak zpočátku nebylo (!), z toho udělali hru, kde výsledek mohu ovlivnit jen minimálně. Výsledek je předem rozhodnut již před hrou.
Ona to navenek ukazuje pravděpodobnost. Například jaká je pravděpodobnost, že X x za sebou nastane stejný výsledek u děje, kde je pro jednu událost 50%? Praxe tam naprosto neodpovídá (nezfixlované) teorii.
Tohle znechutilo mnohem více hráčů, nežli to okaté tahání peněz. Tam si člověk řekne, že to není úplně v pořádku, ale chtějí z něčeho žít. Ale tímhle ze hry vyhnali to nejdůležitější: zábavnost.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.