Rekola mě jsou sympatická, protože to není jen módní půjčovna pro cizince. A je tam díky možnému „členství“ i onen skutečný aspekt sdílení.
To s Motorola Razr dost kulhá na všechny nohy, protože to byla prosta stylovka. Jestli tím chce vyjádřit, že tam chybí ten smartfaktor. Tak to je u tak primitivní dopravy normální. A nemusí to být vývoj a žádná „killer app“ nepřijde a nebude třeba.
Doprava kolo\koloběžka\rikša je levná doprava. Veškeré smart vylepšení zvedají cenu a snižují tak skupinu potencionálních uživatelů. Protože doprava není hobby, není to společenská událost, ale praktická racionální činnost. Kde jsou primární náklady, čas a komfort, které musí být v dobrém poměru.
Samozřejmě pokud se podaří ekologické lobby likvidaci automobilizmu a na to navázaných odvětví. Bude prostor pro další projekty v oblasti cyklo dopravy. Jen je potřeba si uvědomit, že daňová zátěž, kterou nesly auta bude přenesena na cyklo. Tedy od výroby, přes provoz konče třeba recyklací\likvidací. Tedy zvednou se plošně náklady a individuální osobní cyklodoprava bude v útlumu.