Hlavní navigace

Názor k článku Vladimír Kajš: Potenciál SIM karet není ještě zdaleka vyčerpán od Pavel B. - Proč bych měl jako zákazník platit za výměnu...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 13. 10. 2009 8:00

    Pavel B. (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
    Proč bych měl jako zákazník platit za výměnu simkarty? Můj operátor mi ji vymění jednou ročně zcela zdarma. Klient, který má SIMkartu ještě s logem Eurotelu by měl kromě výměny zdarma dostat čestný diplom, že to tak dlouho vydržel!

    Ano, karta i čas pracovníka něco stojím, ale na tom, že s O2 telefonuji a pracuji přece firma taky NĚCO vydělá!

    Víte, připomíná mi to heslo "nechci slevu zadarmo" ale naruby! Styďte se! Ale rozumím jim. Proč nevydělat ještě o pár stovek víc na svém zákazníkovi.

    Mimochodem, všiml si někdo že vlastně na otázku o jiné než bankovní aplikaci vlastně ani neodpověděl? Jenom letmo zmínil SAP a spol.