Hlavní navigace

Názor k článku Vladimír Klein (Moneta Money Bank): Do cloudu chceme přesunout polovinu našich aplikací od Zákaznický servis Moneta Money Bank - Pěkné poledne, velmi nás popisovaná situace mrzí a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2018 12:01

    Zákaznický servis Moneta Money Bank (neregistrovaný) ---.moneta.cz

    Pěkné poledne, velmi nás popisovaná situace mrzí a rádi bychom vše napravili. Blokační linka funguje nonstop, a proto bychom chtěli celou situaci důkladně prověřit. Můžete se s námi, prosím, spojit a zanechat nám na sebe své telefonní číslo? Můžete nám napsat na náš on-line chat https://www.moneta.cz/chat-online (v pracovní dny od 8-18h) nebo na náš e-mail info@moneta.cz (případně také soukromou zprávu na naši FB stránku). Rovněž můžete kontaktovat přímo náš zákaznický servis na čísle 224 443 636 (nonstop každý den).

    Budeme rádi, když nám pomůžete celou situaci prověřit, aby se již neopakovala.

    Moc děkujeme.