S Moneta bankou mam jistou nemilou zkusenost, po ktere jsem zrusil veskere sluzby u nich a presel jinam. Totiz, pri pokusu o zavolani na blokacni linku (po kradezi platebnich karet) mi plechova huba vysvetlila, ze linka je v provozu pouze v pracovni dobu od xx do yy a zavesila. Tuhle banku uz nikdy vic!
Pěkné poledne, velmi nás popisovaná situace mrzí a rádi bychom vše napravili. Blokační linka funguje nonstop, a proto bychom chtěli celou situaci důkladně prověřit. Můžete se s námi, prosím, spojit a zanechat nám na sebe své telefonní číslo? Můžete nám napsat na náš on-line chat https://www.moneta.cz/chat-online (v pracovní dny od 8-18h) nebo na náš e-mail info@moneta.cz (případně také soukromou zprávu na naši FB stránku). Rovněž můžete kontaktovat přímo náš zákaznický servis na čísle 224 443 636 (nonstop každý den).
Budeme rádi, když nám pomůžete celou situaci prověřit, aby se již neopakovala.
Moc děkujeme.
prvnich 24 hodin za problemy ruci banka :),
ja mam naopak s Monetou velmi dobre zkusenosti co se tyce hypoteky. Od prvniho telefonatu za tri tydny podepsano, narozdil od FIO, kde mi byli schopni nekolik mesicu rikat, ze je to v reseni na centrale a ze mam vsechny dokumenty v poradku a dokonce jsem vyhodil 5000 kc za oceneni nemovitosti pro FIO, ktere v Monete teda vyuzili, ale udelali by si ho i sami.
K clanku, jestli vam to takto funguje, tak klobouk dolu. Delat zmeny v radu mesicu v bance musi byt na spoustu lidi pekny fofr :).