Hlavní navigace

Názor k článku Vltava má potíže s doručováním zásilek od Martin Fíla - Pane Josefe, skutečně velmi přínosný článek. Zejména reakce v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 7. 2000 13:57

    Martin Fíla (neregistrovaný)
    Pane Josefe,

    skutečně velmi přínosný článek. Zejména reakce v diskusním fóru od provozovatele. Je velmi paradoxní, jakým způsobem reaguje provozovatel Vltavy. Ve světě je obvyklé zaslat omluvu, anebo některé služby nenabízet. Je to pro zákazníka rozhodně přínosnější, než zklamání. Obecně platí, že získat zpět ztracenou důvěru je mnohem obtížnější, než ji ztratit. Osobně žádnou zkušenost s Vltavou nemám, za to s jiným "shopem" od CZ provozovatele ano, bohužel negativní. Za to s Amazonem - US, mám pozitivní zkušenost a to nejednu, včetně rychlosti dodávky. Když některé společnosti umí celosvětově, tak následující faktory nejsou omluvou (lidský, dodavatel, množství položek, dopravce, učíme me se, apod.). Nechci se v řádném případě zastávat toho či onoho, ale pouze zastávám názor: "každému co jeho jest".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).