Hlavní navigace

Názor k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od x - Takova skoda se da stanovovat ruzne ... ale...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 8. 4. 2013 19:44

    x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----

    Takova skoda se da stanovovat ruzne ... ale pro zacatek bychom trebas mohli vyjit z toho, ze firma plati provoz budov, zamestnance, ... energie ... a pokud ji neco nefunguje (trebas ty telefony nebo net nebo ...) tak ji minimalne vznika skoda v hodnote tech marnych nakladu, protoze jeji zamestnanci tak maximalne sedi naprdeli a nedelaji nic.

    Variantne se jednoduse smluvne stanovi fixni castka - videl sem smlouvy, kde to byly desitky milionu za kazdy vypadek presahujici X.

    Managory, kteri mi nabizej "garantovany" sluzby a nejsou ochotni za nic rucit penezi rovnou vyhazuju. Naslibovat hory doly totiz umi kazdej vul. Pokud si je ale nekdo jistej tim, ze "neco takoveho se proste nemuze stat", tak zaroven meuze mit ani zadny problem za to rucit. Prece se to nemuze stat tak nikdy nic platit nebude.

    Mimochodem, nektere firmy dokonce vyzaduji, aby byl dodavatel proti zpusobenym skodam pojisten - radove klidne na stamiliony.