Hlavní navigace

Názor k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od spokojeny zakaznik - take me to postihlo, ale stacilo se podivat...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 8. 4. 2013 23:53

    spokojeny zakaznik (neregistrovaný) 151.249.106.---

    take me to postihlo, ale stacilo se podivat na web na spravne nastaveni a vse slape jako driv, navic me to po letech privedlo k preventivnimu update fw na pristroji.
    Tarify Faynu se meni snad kazdy pul rok a zlevnuji, zrejme po zmenach propojovacich poplatku tady opet spokojenost. To je mozna diskutabilni tvrzeni, ale obecne-pro vetsinu klientu to snad plati.
    Podporu jsem potreboval za asi 4roky snad jen dvakrat a vzdy profesionalni pomoc.
    Navic negeograficke cislo pro cesty do zahranici se hodi.
    Jsem narocny zakaznik ve smyslu pristupu k zakaznikovi a funkcnosti a presto jsem s nimi spokojeny.
    Dekuji a jen tak dal !
    yrU2UByjam