Hlavní navigace

Názor k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od Hlavenka - Dobrý den, dovolím si zareagovat. Někteří diskutující zde nadávají...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 9. 4. 2013 9:04

    Hlavenka (neregistrovaný) ---.48.broadband10.iol.cz

    Dobrý den,
    dovolím si zareagovat. Někteří diskutující zde nadávají za vysoké ceny Faynu a jiní je naopak chválí. Jak tomu obvykle bývá, jsou "různé produkty pro různé lidi". Naše ceny jsou jednoznačně, bezpečně a prokazatelně nejnižší pro zákazníky, kteří volají "středně a víc", což znamená provolání cca 400 set korun měsíčně a více. Kdo nevěří, může vyzkoušet například porovnání na nezávislém porovnávači tarifon.cz, či si to spočítat sám.
    U nepatrných provolávek - desítky korun či minut měsíčně - zase mohou být výhodnější někteří jiní provozovatelé VoIP služby. Tak to má být, zákazník by měl mít možnost výběru, ne?
    Paušál je vždy spojen s volnými minutami - tedy můžete mít paušál a k tomu hromady volných minut, nebo paušál nemít a platit za každý hovor. Opět, různé produkty pro různé lidi. Někdo dává přednost paušálu s tím, že pak už nemusí mít vrásky, že každý hovor mu bere koruny z peněženky, někdo zase má odpor vůči pravidelným povinným platbám. Proto nabízíme obojí.

    Pak ještě k výpadku. Samozřejmě nás velice mrzí, že někteří naši klienti přišli na několik dní o službu, ale v jistém smyslu "obdivuji" suverénnost zdejších diskutujících, kteří nevědí nic o tom, jaký systém jsme měli dříve, jaký máme nyní, jaké možnosti (které ovlivňují migraci, analytiku atd.) ten i onen má, jak zde dovedou uvádět, že "oni by to zvládli bez jediného přerušení". K tomu mohu říci jen jediné, že technického génia, který již pouhým pohledem na bednu serveru dokáže říci, co na něm běží a jak by to levou zadní administroval, vždy rád zaměstnám a dobře zaplatím, pošlete prosím životopisy na jiri.hlavenka@fa­yn.cz

    Děkuji
    Hlavenka