Pokud kdokoliv chce používat VoIP, tak musí mít nějaké připojení k internetu s co možná nejmenší odezvou a ztrátovostí paketů. Ono to tedy s tímhle nesouvisí a tenhle argument neobstojí. Já se nezastávám ani jednoho a ani druhého opa, ale takový dlouhý výpadek je už za hranicí profesionality a pan Hlavenka do toho světlo nevnesl, jen si udělal reklamu na nejnižší cenu, což není pravda a někomu prostě vadí, že jsem na to upozornil. Pan Hlavenka si nedostupnost služeb možná uvědomuje a snaží se o nápravu, ale stávat by se to nemělo v tak dlouhém období jako je tenhle případ. Reagoval by pan Hlavenka stejně, kdyby někdo ze zákazníků nezaplatil, ale snažil se dlouhou dobu o nápravu a uvědomoval by si to? Ne, stejně by nereagoval, žádný z opů by takto nereagoval, ale pokud op něco zkazí na celé čáře, tak mají zákazníci brát ohledy? Proč?
Stará baba se asi stydí za svoje jméno a jen se tu snaží za každou cenu křečovitě obhájit něco, co ani obhájit nejde a zbytečně se tu rozčiluje, vzteká, ale nic na tom co se stalo, nezmění.