Hlavní navigace

Názor k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od diego - Zkušenost s tímto operátorem mám jedinou a to...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 10. 4. 2013 22:21

    diego (neregistrovaný) 77.48.255.---

    Zkušenost s tímto operátorem mám jedinou a to jsem ho ani nestihnul pořádně vyzkoušet.

    Je to skoro přesně dva roky, co jsem uvažoval o nasazení VoPu ve větší firmě (cca 170 pevných linek). Měl jsem ale několik celkem jednoduchých otázek ohledně vyúčtování, ústředny a převodu čísel.

    Obrátil jsem se tedy na kontaktní email na webu. Odpověď ze "zákaznického centra" přišla rychle, ale bylo v ní jen, že zpráva byla předána na obchodní oddělení a k tomu byl přiložen email na obch. zástupce. Po delším čekání jsem jej zkusil kontaktovat sám, ale jeho schránka byla plná. Obrátil jsem se tedy znova na zákaznické centrum s tím, že dotyčný má plnou schránku a že mám opravdu zájem jejich služby využít ve velkém. Odpovědi jsem se už nedočkal. No nic, říkal jsem si, tohle se prostě stává. Zkoušel jsem se tedy ještě dvakrát k někomu dostat přes zákaznické centrum (protože jiný kontakt jsem na webu nenašel), ale bezvýsledně.

    To máme 5 pokusů jen o to, abych dostal odpověď na skutečně jednoduché otázky, resp. abych se spojil s kompetentní osobou ještě před uzavřením nějakého podle mě zajímavého byznysu. Děkuji, nechci! Dokázal jsem si představit, jak to bude vypadat až nastane nějaký problém a já budu potřebovat pomoct. A hle, tady máme výsledek.

    Jsem rád, že už tehdy se tam nějaký "nesoulad" projevil a já šel o dům dál. Bohužel ne všichni měli takové štěstí a teď trpí. A ne, nevěřím na náhody...