Hlavní navigace

Názor k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od kendy - Já souhlasím, Fayn byl pro mě dobrý, dokud...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 5. 7. 2013 16:08

    kendy (neregistrovaný) ---.81.broadband3.iol.cz

    Já souhlasím, Fayn byl pro mě dobrý, dokud nezačli měnit tu technologii. Začali jim opravdu velké problémy, strašnou spoutsu lidí naštvali a stále se to s nima vleče. Například já jsme měl problém, který nebyl primární se změnou technologie, ale protože tahali horké brambory, tak neměli čas na běžné věci. Jelikož se situaci opakovala i nyní, už jsem to nevydržel a místo nekonečného čekání na jejich reakci jsem přešel k jinému poskytovateli­.TRVALO MI TO 5 MINUT. Zaregistroval jsem se, v nastavení telefonu vyměnil 3 údaje (tel.číslo, heslo a sip adresu) a volám. Když jsem byl spokojený s Fayn, o konkurenci jsem se nezajímal. Teď jsem zjistil, že to byla škoda. Byl jsem ke změněn donucen, ale nelituji. SKUTEČNĚ NEPLATÍM PAUŠÁL, ÚČTOVÁNÍ PO VTEŘINÁCH A CENY DO ZAHRANIČÍ JSOU VÝRAZNĚ LEVNĚJŠÍ. Fayn má 0,37 hal. a já teď mám 0,21 haléřů za minutu.