Hlavní navigace

Názor k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od kendy - Ještě jsem zapoměl napsat, že teď mám firmu...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 5. 7. 2013 16:18

    kendy (neregistrovaný) ---.81.broadband3.iol.cz

    Ještě jsem zapoměl napsat, že teď mám firmu Mikrotech. Původně jsem se zaregistroval u firmy SBOHEMPEVNÁLIN­KO.CZ, ale jelikož když jsem se chtěl přihlásit do jejich samoobsluhy, tak mi stále Firefox psal, že se může jednat o podvodné stránky a i pokud si sem jistý, že provozovatele stránek znám, dobrá banka, nebo poskytovatel nechtějí to povolení, které to po mně chtělo. Tak jsem začal hledat reference na netu a zjistil jsem, že je to pouhý přeprodejce Mikrotechu a ceny jsou daleko větší než od přímého poskytovatele Mikrotech, tak jsem to honem zrušil a registroval se přímo. A HLAVNÍ VÝHODU mám nyní v tom, že Mikrotech poskytuje SUPERCASH. Pokud někdo nemá účet v bance jako já, stačí si kliknout vklad přes supercash, vyleze mi čárový kód a zajdu si naproti do obchodu a za pár minut mám na účtu peníze. U Fayn jsem musel čekat několik dnů, než jim to přijde slouženkou na účet. Tohle je pro mě VELKÁ výhoda.